Regulamin

Tutaj znajdzie zasady...
Dotyczące opowiadań.
1. Piszcie opowiadania co najmniej raz na dwa tygodnie.
2. Jeżeli nie napiszesz opowiadania w terminie napiszę o tym na stronie głównej bloga.
3. Jeżeli mimo to nic nie zrobisz dostaniesz upomnienie.
4. Za trzecim razem wyrzucam cię z bloga.
5. Na końcu opowiadania możesz poprosić by ktoś je dokończył.

Dotyczące Łowczyń.
1. Łowczynią Artemidy może zostać córka każdego z bogów.
2. Łowczynie Artemidy nie mogą się zakochać.
3. Łowczynie rzadko odwiedzają obóz. Częściej podróżują w grupie w poszukiwaniu i zabijaniu potworów.
4. Do nich mogą dołączyć jedynie silne, odważne i waleczne dziewczyny. Łowczynie to nie mięczaki! XD

Dotyczące postaci.
1. Gdy twoja postać dołączy do bloga musi, w którymś z opowiadań opisać jak dowiedziała się kto jest jej boskim rodzicem (patrz. - zakładka "O blogu")
2. Zdjęcie postaci nie musi być prawdziwe.
3. Jeśli nie masz pomysłów na moce napisz do mnie z prośbą o pomoc.
4. Moce powinny być jakoś związane z mocami boskich rodziców. Jeżeli uznam, że jakaś moc nie pasuje od razu ją usunę z twojego formularza.
5. Nowo przybyli, którzy nie wiedzą do jakiego domku mają się udać śpią w domku Hermesa.
6. Dwójka półbogów z tego samego domku nie morze być parą bo to właściwie przyrodnie rodzeństwo!
7. Tylko jedna osoba może być grupowym jednego domku, jednak jeżeli uznam to za konieczne mogę zmienić grupowego. Jeżeli dwie (ale nie więcej!) osoby bardzo chcą zostać grupowymi tego samego domku musza mnie o tym poinformować. Obie strony muszą być tego świadome i zgadzać się na to, a co więcej obaj grupowi nie mogą w opowiadaniach ze sobą rywalizować i muszą być zgranym zgodnym zespołem! Wtedy może się zgodzę.
8. Przed dołączeniem przeczytaj uważnie wszystkie karty. Dopiero wtedy możesz mi zadawać pytania.

Dotyczące towarzyszy.
1. Na początku nikt nie ma towarzysza.
2. Jeśli chcesz mieć towarzysza musisz mnie o tym powiadomić, a następnie napisać opowiadanie o tym jak go zdobyłeś/aś.
3. Jeżeli uznam, że opowiadanie się nadaje będziesz mógł/mogła wypełnić formularz towarzysza.
4. Pamiętaj, że towarzyszem, może być tylko stworzenie z mitologii greckiej!
5. Towarzysze nie mieszkają w domkach właścicieli lecz zwykle chodzą sobie dowolnie po obozie. Jedynie pegazy mieszkają w obozowej stajni.
6. Zdjęcia towarzyszy muszą być animowane...z resztą trudno o inne w przypadku stworzeń fantastycznych.

Dotyczące potworów.
1. W waszych opowiadaniach mogą występować potwory.
2. Dzięki magicznej barierze potwory (tak samo jak śmiertelnicy) nie mogą bez pozwolenia wejść do obozu lecz niektóre z nich są tam specjalnie transportowane na potrzeby treningu.
3. Poza obozem jest sporo potworów, które potrafią wyczuć herosa na duża odległość (zwłaszcza gdy w jednym miejscu jest więcej niż jeden). Przebywanie tam jest niebezpieczne dla niedoświadczonego herosa co tłumaczy trudne dzieciństwo każdego z nich.
4. Herosi nie posiadają komórek i komputerów ponieważ elektronika przyciąga potwory jak magnes.
5. Potwory są nieśmiertelne. Oznacza to, że nawet maleńkie draśnięcie niebiańskim spiżem spowoduje, że rozwieją się w pył, ale nie oznacza to, że znikną na zawsze. Będą się po prostu powoli odradzać.
6. Gdy jakiś heros zostanie zraniony powinien zjeść ambrozję (którą powinien nośić przy sobie) czyli jedzenie bogów. Leczy ono wszystkie rany i choroby, jednak w zbyt dużej ilości może po prostu spalić nieszczęsnego półboga.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz